مناسب‌سازی ۶ بوستان منطقه ۲۲ برای توان‌یابان

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به تردد ایمن شهروندان به ویژه توان یابان گفت: به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه، شش بوستان مناسب سازی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: در منطقه ۲۲ بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرا منطقه ای وجود دارد که روزانه حجم قابل توجهی از شهروندان از این محیط ها بهره مند می شوند، به همین منظور مدیریت شهری توجه ویژه ای به مناسب سازی برای تردد ایمن شهروندان و توان یابان دارد.

وی افزود: کل مساحت مناسب سازی مورد اجرا در شش بوستان منطقه بیش از ۴۳ هزار متر مربع است.

حاجوی ادامه داد: بوستان ارغوان در محله قائم با مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع، بوستان عطیه در محله هوانیروز با مساحت شش هزار و ۹۰۰ متر مربع، بوستان پونه در محله شهید باقری در مساحت ۱۲ هزار متر مربع، بوستان پارسیان در محله قائم با مساحت دو هزار و ۷۰۰ متر مربع، بوستان صنعتی شریف در محله دانشگاه شریف ۱۸ هزار و ۴۰۰ متر مربع و بوستان دوستدار کودک در محله دانشگاه شریف با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع به اجرا در آمده است.

وی افزود: سرای محله شهرک شهید باقری و ساختمان شماره یک شهرداری منطقه ۲۲ نیز مورد مناسب سازی قرار گرفته است و قرار شده بوستان سلامت در محله هوانیروز به مساحت ۱۷ هزار متر مربع نیز مورد مناسب سازی قرار گیرد.

انتهای پیام

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲
کد خبر: 29348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =