برگزاری جشن بزرگ گرامیداشت هفته ملی افراد دارای معلولیت در منطقه ۱۳

همزمان با هفته ملی افراد دارای معلولیت، جشنی با شرکت بیش از ۲۵۰ معلول و جمعی از کودکان مدرسه استثنائی توحید همراه با ویژه برنامه های متنوع در سالن آمفی تئاتر مجتمع کوثر منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در جشن بزرگ هفته معلول،   مهدی امیری، مدیر کل اداره آموزش های شهروندی، صاحب مدیر کل سلامت و عباسی رئیس اداره رفاه، سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.  
اجرای موسیقی سنتی، اجرای برنامه با استفاده از توانایی و ظرفیت معلولان، سخنرانی مسئولان حاضر در مراسم به همراه مترجم ویژه ناشنوایان، پذیرایی، تقدیر از معلولان نمونه از برنامه های متنوع این جشن بوده است.
مسعود حیدری نکو، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ با تاکید بر اینکه همه باید در فراهم سازی شرایط زندگی بهتر برای این قشر خاص جامعه تلاش کنیم و این مهم نیازمند یک همت جمعی و همراهی مردم و مسئولان در کنار یکدیگر می باشد، ادامه داد : معاونت اجتماعی با کانون های افراد دارای معلولیت در ارتباط بوده و اخیرا با پررنگ تر شدن این ارتباط مقرر شد، نمایندگان افراد کم توان جهت شناسایی و اعلام فضاهای شهری به منظور مناسب سازی برای تردد راحت تر این قشر، با شهردار تهران دیدار داشته باشند.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 29365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =