اکران نمایشگاه عکس کارتون و کاریکاتور جام جهانی در مترو تهران

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به مناسبت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از اکران نمایشگاه عکس با موضوع جام جهانی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ سید محمد نقیب با اشاره به اینکه جام جهانی فوتبال در کنار همه ابعاد ورزشی‌اش امروز به پدیده‌ای در حوزه تعامل فرهنگ‌ها تبدیل شده است و نشانه‌ای از عدم استیلای فرهنگ واحد و حفظ فرهنگ‌های ملی در یک اتفاق واحد بین‌المللی است گفت: توسعه نشاط اجتماعی و هویت ملی و تقویت انسجام اجتماعی و یکرنگی مردم مخصوصا ذیل شعار «تا پای جان برای ایران» مورد توجه مترو تهران بوده و اقدامات متنوعی از سوی متروی تهران با هدف پشتیبانی از تیم ملی صورت پذیرفته است.

نقیب تصریح کرد: تولید محتوای سمعی و بصری، تدوین تیزر و انیمیش، تولید کلیپ و نصب بنر در سطح ایستگاه‌های مترو تهران و استیکر بر روی قطارها با موضوع "همه هوادار ایران" از اقدامات معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت است که می‌توان به آن اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه عکس کارتون و کاریکاتور جام جهانی با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، میدان انقلاب اسلامی و فردوسی تا پایان مسابقات جام جهانی در معرض دید شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام 

۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 29375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =