برگزاری بیش از ۷۰ کلاس آموزشی در مدارس غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ از برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس غرب پایتخت با هدف کسب  مهارت لازم در خصوص موضوعات شهری برای رسیدن دانش آموزان به درجه شهروند متعالی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی  شهرداری منطقه ۹، سید محمد رحیم مرتضوی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ کلاس آموزشی با موضوعات مختلف حقوقی و تکالیف شهروندی، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، ایمنی، ترافیک و آلودگی هوا، محیط زیست و پسماند، تقویت مهارت ها و سبک زندگی آپارتمان نشینی در مدارس دخترانه و پسرانه غرب پایتخت و در تمامی مقاطع  تحصیلی برگزار شده و همچنان تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.  
او همچنین با اشاره به ارائه آموزش ها در مساجد افزود: اداره آموزش های شهروندی منطقه ۹ بر اساس  برنامه ریزی و با مشارکت ادارات مختلف از جمله بحران، محیط زیست و پسماند، یکشنبه های آموزشی در مساجد شاخص هر محله را در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار منطقه ۹ در ادامه عنوان کرد: در هر محله یک مسجد شاخص انتخاب و پیش از نماز مغرب و عشاء آموزش های لازم در خصوص موضوعات مختلف شهروندی به  نمازگزاران داده می شود و آگاه سازی شهروندان در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو با موضوعات مطرح شده در دستور کار قرار گرفته است.
 

انتهای پیام

۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 29485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =