تاکید بر نگهداشت پل‌ها نشانه  توجه شهرداری تهران به حفظ سرمایه‌های چند صدهزار میلیاردی شهر است

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: برداشت بنده این است که اعضای شورا با تصویب افزایش بودجه مقاوم‌سازی پل‌ها در سال آینده موافق هستند.

مهدی بابایی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به روند روبه رشد مقاوم‌سازی پل‌های تهران، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد رشد محسوس ایمن سازی و بازسازی پل ها هستیم که توجه ویژه شهرداری تهران به سرمایه های شهر را نشان می‌دهد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه پل ها یکی از سرمایه های شهر به شمار می روند، خاطرنشان کرد: با توجه به گزارشات اعلام شده، این دارایی صدها هزار میلیارد تومان ارزش دارد و باید توجه جدی به نگهداری این پل ها داشته باشیم.

وی به رشد قابل توجه ایمن سازی پل ها نسبت به دوره قبل اشاره و تصریح کرد: این رشد نشان‌دهنده توجه ویژه شهرداری به این موضوع است و همین انتظار نیز از مدیریت شهری فعلی می رود که در تمام زمینه ها، نگهداشت و توسعه شهر را در نظر داشته باشد.

بابایی با اشاره به افزایش اعتبار مقاوم سازی پل ها نسبت به گذشته، یادآور شد: بر اساس آنچه اعلام شد، معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ افزایش ۵۰ درصدی اعتبار مقاوم‌سازی پل‌ها را پیشنهاد خواهد داد.

وی با تأکید بر توجه شورای ششم به ایمن سازی پل ها به عنوان دارایی‌های پایتخت، گفت: اعضای شورا موافق افزایش بودجه مقاوم سازی و تصویب آن هستند تا در همین راستا سرمایه شهر حفاظت شود.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 29513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =