بیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه در منطقه ۱۹ کلیدخورد

شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری جلسه توجیهی پیرامون اجرای شیوه نامه بیست و دومین انتخابات طرح شهردار مدرسه و آغاز اجرای این طرح در ۲۰ مدرسه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه نقش موثری در افزایش مشارکت و فراگیری آموزه های شهروندی دارد گفت: در راستای اجرای برنامه های اداره کل آموزش های شهروندی شهر تهران، انتخابات بیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه با مشارکت آموزش و پرورش منطقه، با شعار «شهردار مدرسه؛ مشق مشارکت و همدلی» در مدارس منتخب دوره متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در جلسه توجیهی که با حضور رؤسای اجتماعی نواحی و تسهیلگران طرح انتخاب شهردار مدرسه برگزار شد، جدول تقویم اجرایی بیست و دومین دوره طرح شهردار مدرسه، شیوه نامه ابلاغی، ملاحظات اجرایی، نظارت، کنترل و موارد مهم طرح مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

 به گفته این مسئول انتخابات بیست ودومین دوره طرح شهردار مدرسه از ۲۸ تا ۳۰ آذر برگزار می شود، به همین منظور اداره آموزش های شهروندی منطقه با اعلام فراخوان و اطلاع رسانی مناسب و مقتضی در مدارس مجری طرح در زمان مقرر، زمینه مشارکت حداکثری و پر شور دانش آموزان را برای ثبت نام در انتخابات، اجرای طرح و تبلیغات کاندیدها فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام 

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 29529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =