تسریع و تسهیل در روند صدور پروانه‌های ساختمانی در غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران و فعالان در امر تولید مسکن، از آمادگی کامل منطقه ۹ در راستای تسریع و تسهیل در روند صدور پروانه های ساختمانی در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی با اشاره به خدماتی که سازندگان عرصه مسکن می توانند به شهر و شهروندان ارائه کنند، گفت: کارآفرینی در عرصه ساخت و ساز، نوسازی بافت فرسوده، ایجاد جذابیت و رونق بخشی به کسب و کارهای پیرامون، بهبود فضای بصری و معماری شهری، بهینه سازی محیط زندگی و ایجاد تعلق خاطر اجتماعی، نمود عینی فعالیت های فعالان در امر تولید مسکن می باشد.
او افزود: فعالان بخش مسکن، همکاران و دستیاران مجموعه شهری در آبادانی شهر و چشم امید و سرمایه های بالقوه در نهضت مسکن سازی برای اقشار مختلف جامع می باشند.  
شهردار منطقه ۹ با اشاره به ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بخش مسکن با صدها نوع شغل و ایجاد پویایی و رونق در اقتصاد کشور که این حوزه ایجاد می کند، تاکید کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش های فعالان در امر تولید مسکن بر خود می دانیم تا موانع را از سر راه این قشر برداشته و موجب  ایجاد انگیزه و ترغیب بیشتر سرمایه گذاران در این امر جهادی باشیم.
این مقام ارشد شهری در منطقه ۹ تاکید کرد: به منظور تحقق سیاست های کلی به منظور بازآفرینی و بهسازی منطقه و ترغیب سرمایه گذاران بخش مسکن به امر سرمایه گذاری و کمک به نوسازی بافت های فرسوده، شهرداری منطقه ۹ آمادگی کامل برای تسریع و تسهیل در روند صدور پروانه های ساختمانی و رفع مشکلات و معضلات احتمالی موجود در این مسیر را دارد.
لازم به ذکر است در این نشست هم اندیشی با اخذ نظرات سازندگان عرصه مسکن، به بررسی و تبادل نظر در خصوص رفع موانع موجود فرا روی تولید مسکن و راهکارهای پیشنهادی پرداخته شد و بر تکرار و استمرار  اینگونه نشست های به صورت فصلی تاکید شد.

انتهای پیام

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 29543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =