شناسایی و آغاز تخریب ۲۸ ملک رهاشده و ناایمن در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: ۲۸ ملک ناایمن و رها شده که به نقاط بی دفاع شهری تبدیل شده بود، توسط کمیته ایمنی منطقه شناسایی و مراحل اخذ مجوز قضایی تخریب آن آغاز شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، رضا شرفی با اشاره به تشکیل منظم کمیته ایمنی منطقه افزود: این کمیته با حضور نماینده دادستان، مدیر آتش نشانی منطقه و نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار می شود و باتوجه به مصوبات آن، تاکنون  ۲۸ ملک ناایمن در سطح ناحیه یک  شناسایی و دستورات قضایی لازم اخذ شده است.

او اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی که با شهروندان و معتمدان محلی داشتم، این املاک به عنوان دغدغه مردم مطرح می شد چراکه علاوه بر نداشتن ایمنی و امکان حادثه و بحران، موجب بروز آسیب های اجتماعی محله شده بود.

به گفته او مقرر شد تا کار شناسایی همه املاک انجام شود و شهرداری به عنوان متولی شهر از مالکان دعوت کند تا نسبت به تعیین تکلیف آن مانند اخذ پروانه یا تعمیر و نگهداری اقدام و از بلاتکلیفی خارج کنند.

شرفی ادامه داد: ماه گذشته نیز اخطار های مکرری به مالکین داده شد تا تعیین تکلیف ملک انجام شود. هم اکنون دستور تخریب ۸ ملک صادر شده و پرونده ۲۰ ملک دیگر در حال رسیدگی است.

شهردار منطقه افزود: عملیات تخریب نیز از هفته گذشته با حضور نماینده انتظامی و دادستانی آغاز شده است که تا پاکسازی کامل محله ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 29548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =