۱۳ هزار متر از معابر و بوستان‌های منطقه۱۱ مناسب‌سازی شد

شهردار منطقه ۱۱ از مناسب سازی بیش از ۱۳ هزار متر طول از معابر خیابان ها و بوستان ها در شش ماه نخست سال در این منطقه خبر داد .

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سید محمد موسوی شهردار این منطقه از مناسب سازی بیش از ۱۳ هزار متر طول از معابر خیابان هاو بوستان ها در این منطقه خبر داد و گفت: در شش ماه نخست امسال مناسب سازی مسیر ها و مکان های داخل منطقه را با اقدامات متفاوتی برای تسهیل در تردد معلولین اجرایی کرده ایم . این اقدامات در سه بخش مناسب سازی خیابان، مناسب سازی بوستان ها و مناسب سازی سرای محله ها انجام شد .
موسوی درباره مناسب سازی خیابان ها تصریح کرد: مناسب سازی بیش از ۱۵۰۰ متر طول از معابر در  ۶ خیابان  سطح منطقه انجام شد.این عملیات  با همسطح سازی خیابان ها و احداث مسیر بساوایی اجرایی گردید و مناسب سازی ۲۳ تقاطع نیز با جانمایی  تایل شیار دار  طی مسیر و تایل سکه ای سر تقاطع ها انجام شد.
شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: همچنین همسطح سازی ۳۵ دریچه در خیابان های آذربایجان، اسکندری جنوبی، شوش و مولوی صورت گرفته است و در سرای محلات نیز با  احداث سرویس بهداشتی معلولین،  رمپ ورودی  و بالابر، تخریب رمپ ورودی و احداث آن  با شیب استاندارد مناسب سازی انجام شده است.
موسوی ادامه داد: داخل بوستان های اوستا و دوازده فروردین نیز مسیر های شیار دار و سکه ای و رمپ هایی با شیب استدارد جانمایی شده اند .همچنین در مجاورت فضاهای ناایمن مثل ابتدا و انتهای پله ها و رمپ ها و فضاهایی که اختلاف ارتفاع  داشتیم تایل سکه ای به عنوان علائم خطر نصب شده است .
شهردار منطقه ۱۱ اشاره کرد: یک پیاده رو با مصالح غیر لغزنده و مسیر بساوایی جهت تردد نابینایان با ۵۰ متر طول در بوستان دوازده فروردین احداث شده است . مبلمان مخصوص نابینایان شامل نیمکت، ابخوری و وسایل ورزشی مخصوصی معلولین در بوستان دوازده فروردین و اوستا قرار گرفته اند.
شهردار منطقه ۱۱ در انتها با اشاره به پارک مخصوص معلولین گفت:  خط کشی جلوی خیابان اوستا در ابعاد ۳.۵ در ۵ متر اجرا شده و تابلوی مخصوص پارک معلول در این محل جانمایی شده است تا معلولین و نابینایان دسترسی مناسب تری به این پارک داشته باشند.

انتهای پیام

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 29567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =