پل حافظ تهران فاقد کارآمدی ترافیکی/آخرین وضعیت پل‌های موقت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت پل‌های موقت در تهران، بر ضرورت جمع‌آوری پل حافظ تاکید کرد.

به گزارش شهر، جعفر تشکری هاشمی و در خصوص وضعیت پل‌های موقت در تهران گفت: تعدادی پل در سال‌های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل‌ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن‌ها این میزان طولانی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پل‌ها باید به‌طور مستمر مورد بازدید قرار گیرند و اگر سازه دچار شکست شده باشد و یا در وضعیت فرسودگی باشد، حتماً باید اقدامات اصلاحی بر آن‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: برخی از این پل‌ها کارآمدی زیادی ندارند و عملاً تأثیر ترافیکی نیز ندارند و با توجه به کاربری‌ها و وضعیت شبکه معابر جایگزین باید در خصوص آن‌ها تجدید نظر شود.

تشکری هاشمی افزود: از جمله آن‌ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می‌توان این پل را جمع کرد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار کرد: پل‌هایی که از نظر ترافیکی وجود آن‌ها همچنان ضرورت دارد باید اقدامات ترمیمی، نوسازی و بازدیدهای مستمر در مورد آن‌ها صورت گیرد.

وی عنوان کرد: این بازدیدها در گذشته به‌طور مستمر انجام شده و در حال حاضر نیز جز برنامه‌های کاری ما قرار دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 29571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =