فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری کامل شد

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.

به گزارش شهر، کارخانه سیمان ری اولین کارخانه سیمان کشور با قدمتی نزدیک به ۹۰ سال بعد از اینکه در فهرست آثار ملی کشور قرار گرفت بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای ۳۰ سال به شهرداری تهران واگذار شد.

۲۱ آبان‌ماه بود که سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ تهران از آخرین مراحل بازآفرینی و بهره برداری از فاز نخست کارخانه سیمان ری خبر داده بود و گفته بود: کاربری اصلی این پروژه موزه صنعت سیمان است و در راستای حمایت از اشتغال و فعالیت‌های دانش بنیان، بخشی از آن به مرکز استقرار کسب‌وکارهای خلاق و شرکت‌های دانش بنیان اختصاص پیدا می‌کند.

در همین راستا؛ مهدی هدایت در خصوص آخرین وضعیت بازآفرینی کارخانه سیمان ری گفت: در خصوص کارخانه سیمان ری، دو انبار به فضای کار اشتراکی اضافه شده و در حال حاضر رستوران و کافی شاپ آن راه افتاده است.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین، موزه سیمان و فاز اول فضای کار اشتراکی کامل شده و سیستم گرمایش آن در حال نصب است که به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 29601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =