منطقه ۱۷ رتبه اول در کاهش تصادفات منجر به فوت را دارد

شهردار منطقه ۱۷ در جلسه "میز خدمت" که با حضور حجت الاسلام آقامیری برگزار شد، به برخی اقدامات انجام گرفته در سطح منطقه در طی ماه های اخیر پرداخت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، میز خدمت با حضور حجت الاسلام آقامیری نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، رضا شنگی شهردار منطقه۱۷، روسای سازمان های خدمت رسان منطقه۱۷، معاونین، شهرداران نواحی و جمعی از مدیران شهری در مسجد جامع ابوذر برگزار شد.

رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به حمایت های حجت الاسلام‌ آقامیری از منطقه ۱۷ در صحن شورای شهر،گفت: ایشان پیگیری و حمایت می کنند و در تصمیم‌گیری ها و تصمیم سازی ها کمک می کنند تا منطقه ۱۷ که یک منطقه انقلابی و شهیدپرور است و مردم بسیار عزیز و خوبی دارد، از سهم بیشتری از بودجه و اعتبارات بهره مند شود.

شهردار منطقه افزود: طی یک سال و دو ماه گذشته که در خدمت مردم‌ خوب منطقه هستیم، سعی کرده ایم با یک مدیریت تحولی به موضوعات نگاه کنیم که به چند مورد آن اشاره می کنم.

شنگی با اشاره به بحث آسفالت، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا امروز، حدود ۳۷ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۱۷ پخش و توزیع شده است و قابل قیاس با سنوات گذشته نبوده و شاهد تحول در این زمینه هستیم.

شنگی اظهار کرد: علی رغم اینکه منطقه ما به لحاظ مساحت، کوچک است، اما پرجمعیت بوده و بافت فرسوده و املاک ریزدانه دارد،۳۷ هزار تن آسفالت با همت همکاران خوب و پرتلاش در سطح منطقه توزیع شده و ان شاءالله این نهضت آسفالت، ادامه خواهد داشت. با توجه به آلودگی هوا و سردی هوا و تعطیلی کارخانه ها، سرعت این کار کم شده، اما ان شاءالله تلاش خواهیم کرد تا پایان سال شاهد یک رکورد تاریخی در سطح شهر تهران باشیم.

شنگی اظهار کرد: در حوزه پروژه های عمرانی تقریبا بیشترین پروژه های عمرانی در سال جاری را برای منطقه ۱۷ تعریف کرده ایم که بخش عمده ای از آن شروع شده است.

شهردار منطقه با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز منطقه، گفت: هفته گذشته یک بوستان بسیار زیبا که در شهر تهران نمونه است، توسط آقای دکتر زاکانی افتتاح شد که مساحت آن، ۱۴ هزار متر مربع است و براساس دستوری که داده شده، سه ملک بزرگ در دستور تملک قرار گرفته است که با توجه به محرومیتی که در زیرساخت این سرانه ها وجود دارد، ان شالله در سال آینده به سرانه فضای سبز منطقه افزوده خواهد شد.

شنگی‌ با اشاره به فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک، تصریح کرد: در این حوزه، مصوباتی که از سال های گذشته توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک مصوب شده بود، بر زمین مانده بود که ان شاالله تا آخر سال آنها را انجام خواهیم داد و به اتمام می رسد. در شهر تهران رتبه یک را در کاهش تصادفات منجربه فوت داریم و به همین جهت، منطقه مورد تقدیر دادستان تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 29612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =