اجرای عملیات اصلاح هندسی معابر شهرک شهید باقری

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به اجرای طرح های گوناگون اصلاح هندسی در محلات ۱۲ گانه این منطقه گفت: هم اکنون طرح اصلاح هندسی در معابر شهرک شهید باقری در محدوده ناحیه ۵ این منطقه در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی اظهار داشت: باتوجه به اینکه منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه به شمار می رود احداث معابر جدید در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و بخشی از احداث معابر به همراه اصلاح هندسی صورت می گیرد.

وی افزود: در حال حاضر سه نقطه از معابر شهرک شهید باقری با هدف روان سازی و ایمن سازی تردد خودروها در حال اجرا است و در نقاطی مانند خیابان گلستان عملیات اصلاح هندسی در حال اتمام است و قرار است تقاطع خیابان مظفر به خیابان پروفسور سمیعی و همچنین خیابان مظفر به خیابان گلستان مورد اجرای اصلاح هندسی قرار گیرد.

در این بین محسن زرین شهردار ناحیه پنج این منطقه نیز گفت:باتوجه به اینکه طراحی و اصلاح هندسی صحیح در تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیکی را به همراه دارد، در همین راستا اصلاح هندسی خیابان گلستان،نیز توسط اداره فنی و عمران این ناحیه انجام شد.

شهردار ناحیه ۵ افزود: طرح‌ها و اقدامات ترافیکی و فنی و عمرانی با هدف ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه، سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده و تأمین رضایت شهروندان در سطح ناحیه و به ویژه در محورهای عبوری و پرتردد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹
کد خبر: 29706

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =