اجرای طرح «پیگیر کار مردم» با هدف  رسیدگی سریع به درخواست‌های شهروندان

دیدار مردمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای شهرستان ری با هدف پیگیری مشکلات و درخواست های شهروندان در حوزه شهری در ساختمان اصلی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ جعفر شربیانی در راستای اجرای طرح «پیگیر کار مردم جنوب تهران» و دیدارهای مردمی با اهالی و ساکنان شهرری، با همراهی سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه با حضور در حوزه شهرسازی و معماری این منطقه، به درخواست ها و مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کرد.

شربیانی با بیان اینکه امروز بیشتر درخواست های مراجعین در حوزه شهرسازی و معماری بود، گفت: درخواست های شهروندان در چارچوب قوانین و ضوابط بررسی و دستور رسیدگی صادر و در حوزه های دیگر نیز مشکلات شهروندان بررسی شد و طبق قولی که به شهروندان داده شده است تا حصول نتیجه پیگیر رسیدگی به درخواستهای مراجعین هستیم.

او با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: ملاقات‌های مردمی و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل، موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان و تسریع در پاسخگویی به درخواست های آنان است.

در این دیدار مردمی که بدون نیاز به تعیین وقت قبلی و بیش از ۵ ساعت برگزار شد، با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، شهردار و معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۰ به درخواست های بیش از ۸۰ نفر از شهروندان رسیدگی شد.

انتهای پیام 

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
کد خبر: 29752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =