برپایی گذر یلدایی با حضور بانوان کارآفرین منطقه ۹

شهردار منطقه ۹ از برگزاری نمایشگاه شب های یلدایی در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا) با حضور ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین و سرپرست خانوار در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار، مجموعه شهری در منطقه ۹ در ایام منتهی به شب یلد نسبت به برگزاری نمایشگاه فروش محصولات متنوع در گذر گردشگری اجتماعی اقدام کرده است.
او افزود: در همین راستا تعداد ۱۶۱ بانوی فعال کارآفرین در رشته های مختلف صنایع دستی، تولیدات هنری و سوغات، محصولات خود را به منظور فروش عرضه کرده اند.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: در مجموع ۲۰ غرفه از غرفه های گذر گردشگری اجتماعی غرب پایتخت به زنان سرپرست خانوار اختصاص یافته تا نسبت به عرضه محصولات متنوع خود اقدام کنند.  
مرتضوی یادآور شد: نمایشگاه شب های یلدایی از ۲۲ آذر لغایت ۲ دی ماه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در انتهای بلوار استادمعین واقع در خیابان بدرالزمان قریب(خیابان اجتماعی) پذیرای شهروندان می باشد.
گفتنی است در کنار عرضه محصولات متنوع صنایع دستی و سوغات در گذر گردشگری اجتماعی(خیابان غذا)، وجود اتاقک هایی جهت عکاسی سنتی و چایخانه در فضایی باز در کنار اغذیه فروشی ها، مجموعه شهری منطقه ۹ حال و هوایی با طعم نشاط یلدایی در این قسمت از شهر تهران ایجاد کرده و پذیرای جمع صمیمانه شهروندان در غرب پایتخت می باشد.

انتهای پیام


 

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 29757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =