کارگاه آموزشی طرح «ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی» در منطقه ۱۲ برگزار شد

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری کارگاه آموزشی طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی با حضور مناطق ۸، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ و به میزبانی شهرداری منطقه ۱۲ خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی گفت: کارگاه آموزشی طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی با حضور تسهیل‌گران مناطق ۸، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ به میزبانی منطقه ۱۲ در موزه ملک برگزار شد.

وی افزود: این کارگاه طی دو روز یعنی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، ۲۳ و ۲۴ آذرماه و با هدف تمرین‌های کارگاهی نقش تسهیل‌گری و آموزش مهارت‌های لازم در موزه ملک منطقه ۱۲ به اجرا درآمد.

بر اساس این گزارش، در کارگاه یادشده که با حضور مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ و برخی مدیران شهری برگزار شد، فراگیران ضمن آشنایی با مفاهیم مشارکت و ویژگی‌های آن در قالب تمرین‌های کارگاهی، به تمرین نقش تسهیل‌گری و آموزش مهارت‌های لازم برای تسهیلگری از جمله مهارت‌های ارتباط مؤثر و... پرداختند.

در این کارگاه، امیری ضمن اعلام اینکه ۸۶ درصد مردم تهران آپارتمان‌نشین هستند، بر اهمیت اجرای طرح تسهیلگری آپارتمان‌نشینی تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه تسهیلگران رابط بین شهرداری و شهروندان‌اند، برگزاری این کارگاه برای توانمندسازی نیروهای تسهیلگر مؤثر است.

وی در پایان خواستار استمرار اجرای این طرح شد.

گفتنی است این طرح به صورت پایلوت در ۳۰ محله شهر تهران در حال برگزاری است که این محلات در مناطق ۸، ۱۲، ۱۳، ۱۴ و ۱۵ واقع شده‌اند.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
کد خبر: 29784

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =