گرچه کار در تهران به دلیل انباشتگی مشکلات سخت است اما عملکرد شهرداری فعلی امیدوارکننده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده هرگونه مساعدت و همکاری با مدیریت شهری به منظور حل مشکلات انباشته شده پایتخت است.

مجتبی ذوالنوری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه تهران میراثی از انواع مشکلات انباشته شده از ادوار مختلف را یدک می‌کشد، اظهار کرد: با توجه به این موضوع زمان می برد تا اقدامات مفید و مثبت خود را نشان دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه کار در تهران به دلیل انبوه مشکلاتی که دارد، سخت است، یادآور شد: با این وجود اما عملکرد شهردار تهران بر اساس گزارشات و مستندات مثبت، امیدوار کننده و خوشحال کننده است.

وی با بیان اینکه اقدامات بزرگی در شهرداری صورت گرفته که به تدریج آثار آن نمایان خواهد شد، تصریح کرد: برنامه های خوبی هم برای آینده در نظر گرفته شده است. از این رو مجلس هر مساعدتی بتواند برای حل مشکلات پایتخت و البته بزرگترین کلانشهر کشور انجام خواهد داد.

ذوالنوری تأکید کرد: این مساعدات از سوی مجلس انجام خواهد شد تا تهران الگوی توسعه، بهینه سازی و ارتقاء زندگی و مدیریت شهری دیگر شهرهای کشور قرار بگیرد. تاکید می کنم در تعامل بین مجلس و شهرداری به شهردار پایتخت برای حل مشکلات کمک خواهیم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افتتاح پروژه ها در شنبه های امید و افتخار را رویدادی مثبت عنوان کرد و افزود: امیدواریم مردم تهران و کشور نتایج این اقدامات را احساس کنند، چرا که هر تغییری در تهران می تواند دیگر شهرها را تحت تاثیر قرار دهد. اجرا و افتتاح پروژه های بزرگ در شنبه هر هفته رویداد مثبتی است و امیدواریم به شرایطی برسیم که در هر هفته چند افتتاح را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 29790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =