مبارزه با جانوران مضر شهری در غرب پایتخت

شهردار منطقه ۹ از انجام اقدامات ویژه اداره خدمات شهری در راستای کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در ۹ماهه سال ۱۴۰۱ در غرب پایتخت خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری به وسیله موش و حفظ بهداشت محیط، اکیپ کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری در منطقه ۹ اقدامات ویژه ای را در ۹ ماهه ابتدایی سال جاری انجام داده است.
او افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با جانوران مضر شهری(موش)، با نصب بنر اطلاع رسانی، توزیع بروشور آموزشی و آموزش چهره به چهره به شهروندان و اصناف نسبت به آموزش و فرهنگ سازی اقدام شده است.
شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: اکیپ های اجرایی با شناسایی کانون های آلوده و طعمه گذاری در مسیرهای تردد موش و محل کانون های شناسایی شده، بهسازی محیطی به وسیله انسداد مقاوم و لانه کوبی منافذ غیرفعال و جمع آوری بهداشتی لاشه موش نسبت به پاکسازی شهر از جانوران مضر شهری اقدام کرده اند.
مرتضوی توزیع ۲۳۴۰ بروشور آموزشی و نصب بنر، ۲۵۲۰ عملیات شناسایی و طعمه گذاری، ۷۳۰ لانه کوبی و انسداد مقاوم و ۱۸۴ لاشه موش جمع آوری شده را از جمله اقدامات اداره خدمات شهری منطقه ۹ عنوان کرد.
 

انتهای پیام

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 29854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =