رفع گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان در منطقه ۱۷

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ گفت: گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان از خیابان های مهم و پرتردد منطقه ۱۷ برطرف شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اجرای تغییر جهت حرکتی خیابان رشیدی جهان، گفت: خیابان رشیدی جهان، یکی از معابر مهم و پرتردد منطقه است که دسترسی های غربی_ شرقی منطقه را تامین می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این خیابان دارای بار ترافیکی بالایی است و تملک املاک معارض ضلع شمالی نیز زمانبر گردیده ،از سوی شهروندان و پلیس راهور درخواست های متعددی مبنی بر ایجاد سهولت دسترسی و گردش به چپ وجود داشت تا تردد خودروها آسان تر شده و تقاطع ها حذف شوند.

مرتضوی تصریح کرد: با توجه به این موضوع، تصمیم گرفته شد حد فاصل خیابان شهید فریدون احمدی تا شهید بدخشان کمالی که عملکرد دو طرفه دارد را به صورت برعکس انجام دهیم و طرح جدیدی در اینجا اجرا کنیم. به همین منظور ایده ابتکاری کارشناسان خبره معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با تایید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب اجرایی گردید.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، اظهار کرد: ان شالله اگر شهروندان به این طرح، عادت کنند شاهد کاهش بار ترافیکی و روان سازی تردد خودروها هستیم. لذا از تمام شهروندان تقاضا داریم با توجه به اجرای این طرح، در رعایت کردن آن کوشا باشند تا شاهد کم شدن حجم ترافیک و تصادفات در این مقطع باشیم.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 29867

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =