رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران میزبان شهروندان در میز خدمت اولین جمعه دی‌ماه است

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: میز خدمت جمعه پیش رو با حضور داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونان‌شان از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۴ در سرای خدمت مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش شهر، سید سعید صدرزاده دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی با بیان اینکه این هفته چهل و دومین میز خدمت شهرداری تهران در مصلی تهران دایر شد، گفت: چهل و دو هفته ممتد و بدون تعطیلی از برگزاری میز خدمت شهرداری تهران گذشته است و در طول این مدت پاسخگوی چند هزار نفر از هموطنان و همشهریان عزیز خود بودیم که اکثریت مراجعان ما را نمازگزاران تشکیل می دادند و البته بخش دیگری از افراد نیز به دلیل ارتباط مستقیم با شهرداری در محل میز خدمت حاضر می شدند.

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی افزود: میز خدمت در دو هفته گذشته با حضور رنجبر ریاست سازمان حراست شهرداری تهران برگزار شد که همشهریان محترم توانستند به شکل مستقیم با او ارتباط داشته باشند و مطالب خود را به وی منتقل کنند و از این طریق از حضور گرم ایشان به همراه معاونان سازمان حراست برای حضور در میز خدمت نماز جمعه تشکر می کنم که با اولین دعوت پذیرای حضور در میز خدمت شدند.

صدرزاده ادامه داد: میز خدمت هفته آینده با حضور داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران دایر می شود و وی به همراه معاونان خود از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۱۴ پاسخگوی نمازگزاران گرامی در سرای خدمت مصلی امام خمینی (ره) هستند و بر اساس نیاز و درخواست های مردم هفته پس از آن ( ۹ دی ماه) در میز خدمت شهرداری تهران میزبان جواد تاجیک مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) هستیم که از خبر حضور وی در نماز جمعه نیز استقبال ویژه ای شد.

وی با بیان اینکه این حضور اولین حضور مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در میز خدمت نماز جمعه است که با اطلاع رسانی همکارانم در مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران این اطمینان وجود دارد که با حضور مردم میز خدمت گرمی داشته باشیم، گفت: امیدواریم با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) بتوانیم خدمت موثر و بی واسطه ای به شهروندان و نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی (ره) داشته باشیم.

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی تاکید کرد: ۲ دی ماه رئیس سازمان بازرسی و ۹ دی ماه مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) پای میز خدمت شهرداری تهران حاضر می شوند و لازم است از مسئولان ستاد اقامه نماز جمعه تهران به ویژه حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، حجت الاسلام و المسلمین نوری، حجت الاسلام دربانی و مسئولان فرهنگی و پشتیبانی که همکاری تنگاتنگی برای برگزاری میز خدمت شهرداری تهران داشته اند، تشکر کنم.

صدرزاده با اشاره به اینکه در میز خدمت هفته های اخیر سوال هایی از سوی جامعه انقلابی و متدین مطرح شده است که طرح آن خالی از لطف و خالی از جایگاه نیست، ادامه داد: در هفته های اخیر ۲ پرسش از سوی شهروندان مطرح شد که یکی از آن ها این بود که در ایام اغتشاشات و حوادث اخیر شهرداری تهران چه اقدام مثبتی انجام داده است و پاسخ ما این بود همکاران ما در شهرداری تهران کاری کردند که حقیقتا جبران زحمات آن ها غیر ممکن و انکار آن نیز غیر منصفانه است.

وی افزود: چهره شهر تهران هر شب از سوی برخی از افراد که شاید شرم کنیم نام آن ها را شهروند بگذاریم، به گونه ای تغییر می کرد که اگر شهرداری به موقع اقدام نمی کرد شهروندان صبح فردای آن با تهرانی بسیار متفاوت با روزهای دیگر مواجه می شدند. 

دستیار شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی گفت: همکاران ما در شهرداری تهران هر شب تا زمان طلوع آفتاب چهره شهر را از زنگار اغتشاشات پاک می کردند و همه چیز را به حالت عادی برمی‌گرداندند.

صدرزاده ادامه داد: شهردار یکی از مناطق تهران پس از ۳ شبانه روز بیداری پای حوادث ایستاده بود که آهن و نرده های کنده شده را به حالت اولیه بازگرداند تا وحشت و رعبی در دل شهروندان در محله ها ایجاد نشود و در مثالی دیگر بانوی شهردار ما چادر به کمر بست و در میان حادثه رفت تا سنگ ها را جمع آوری کند.

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی با بیان اینکه همکاران ما در قالب ۲۷۰ اکیپ برای پاک کردن در و دیوار از کثیفی ها همت کردند، افزود: این اقدام ها نشان می دهد شهرداری تهران به نحو احسن به مسئولیت خود عمل کرده است.

صدرزاده همچنین گفت: پرسش دیگر در خصوص ویدیو و کلیپ های تقطیع شده مدیران شهرداری بود که مردم چرایی آن را جویا می شدند که من توجه مردم را به این موضوع جلب می کنم، هر فردی که می خواهد مسلمان شود باید ذکر شریف لا اله الا الله را بیان کند و بر همه ما واضح است این ذکر از ۲ بخش تشکیل شده است که هر دو بخش باید با هم بیان شود.

وی تاکید کرد: این موضوع را بیان کردم تا بگویم اگر شریف ترین ذکر عالم را به شکل تقطیع شده بیان کنیم کفر مطلق مرتکب شده ایم و این موضوع در فضای مجازی بسیار دیده می شود که برای بهره برداری و اهدافی خاص جملات را تقطیع می کنند که مسلم است این افراد نیت خیری ندارند.

دستیار شهردار تهران در ارتباطات مردمی ادامه داد: زمانی که از یک سخنرانی ۲ ساعته تنها یک دقیقه آن منتشر می شود در آن ابهام وجود دارد و خواسته من این است ملت فهیم، مسئولان خدمتگزار خود را با یک ویدیوی تقطیع شده که در رسانه های خارجی منتشر می شود قضاوت نکنند تا ابهامی برای آنها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
کد خبر: 29894

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =