تقدیر رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از گذرهای پاییزی هفت گانه در منطقه ۱۵

آیین اختتامیه گذرهای پاییزی هفت گانه منطقه ۱۵ با حضور رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران و معاونین و مدیران منطقه در بوستان بنفشه محله مشیریه برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیر قاسمی رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مراسم اختتامیه ۷ گذر پاییزی به سبک تهران قدیم گفت: باغ راه و گذرهای پاییزی هفت گانه اجرا شده در منطقه ۱۵، شاخص ترین اقدام صورت گرفته در این زمینه در سطح مناطق ۲۲ گانه بوده است.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران افزود: برگزاری باغ راه و گذر پاییزی به مناسبت فرارسیدن شب یلدا در بوستان ها و معابر شاخص سطح منطقه از جمله بوستان بنفشه که به سبک تهران قدیم طراحی و اجرا شد برنامه ای بسیار زیبا و فاخر بود که در این روزها و شبهای سرد پاییزی باعث ایجاد شور و نشاط چشمگیر در شهروندان و استقبال کم نظیر آنان شده است.

قاسمی در ادامه از تمام کسانی که در اجرای این باغراه تلاش و همکاری کردند نظیر معاونین و شهرداران نواحی ۷ گانه، سرای محلات، بسیج و نیروهای جهادی و خادم یاران تشکر و قدردانی کرد و این ویژه برنامه را پیش زمینه ی برنامه های فاخر بعدی در منطقه ۱۵ دانست.

برپایه این گزارش؛ غبار روبی از مزار شهدای گمنام، برپایی سفره یلدایی و گرفتن عکس یادگاری با آن، اجرای نقالی خوانی، حافظ خوانی و شعر خوانی، قصه گویی ویژه کودکان با موضوعات آیین کهن باستانی ایران، اجرای گروهی نقاشی زنده توسط نوجوانان و برپایی نمایشگاه آثار شرکت کنندگان، نقاشی چهره، پخت نان سنتی، لبو، باقالی، چای آتیشی وخوراکی های یلدایی، نمایشگاه ماشین های قدیمی دهه ۲۰ در مسیر گذر از جمله ویژه برنامه های گذر پاییزی به سبک‌تهران قدیم در سطح منطقه ۱۵ بود.

این گزارش می افزاید؛ گذر های پاییزی به همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست و  با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه در امام زاده اهل بن علی (ع) ناحیه یک، بوستان فداییان اسلام در ناحیه دو، سرای محله کیانشهر شمالی در ناحیه ۳، بوستان بنفشه در ناحیه ۴، سرای محله افسریه جنوبی در ناحیه ۵، بوستان والفجر در ناحیه ۶ و  بوستان چنار در ناحیه ۸  برپا شد.

انتهای پیام//

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 29915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =