برپایی جشنواره ترش و شیرین یلدا همراه با برپایی گذر پاییزی در منطقه ۱۶

سید مهدی حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۶، از برگزاری جشنواره ترش و شیرین یلدا همراه با برپایی گذر پاییزی در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو و استقبال بی نظیر شهروندان خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مهدی حسینی گفت: شهرداری منطقه با اجرای برنامه ای متفاوت و جذاب با عنوان جشنواره ترش و شیرین در مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو قصد داشت اوقات خوش و شادی را برای شهروندان ساکن محلات نه گانه فراهم کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه خاطر نشان کرد: این جشنواره کاری خلاقانه است و برای نخستین بار در شهر تهران به اجرا درآمده و از اهداف آن می توان به فراهم ساختن اوقات شاد و مفرح برای خانواده ها، احیای سنت های اصیل ایرانی و اسلامی، کمک به کسب و کارهای خانگی، حمایت از کارآفرینان، تولیدکنندگان محلی و ... اشاره کرد.

فهیمه اکبری مدیر اداره امور بانوان منطقه نیز با اشاره به هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده در این جشنواره برای عرضه محصولات خانگی ترش و شیرین از جمله انواع ترشی و مربا با قیمت مناسب برای شهروندان گفت: خدمات دیگری از جمله برپایی کارگاه های آموزشی و برپایی گذر زیبای پاییزی و ... نیز به شهروندان عزیز محلات نه گانه ارائه شد.

مهدیه سادات موسویان مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانوی منطقه نیز خاطر نشان کرد : این جشنواره از ۲۳ آذر ماه تا ۳۰ آذر ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ آماده میزبانی از شهروندان بود، پخت و فروش انواع آش، نوشیدنی های گرم، دسر و ژله، تولید و عرضه صنایع دستی ویژه شب یلدا، آموزش و فروش بافتنی با تم های زمستانه، فروش انواع زیورآلات یلدایی، فروش ترشیجات و شیریجات و خشکبار شب یلدا، برپایی کارگاه آموزشی میوه آرایی و تزیین هندوانه و کدو حلوایی و ... از جمله برنامه های شاد و متنوع این جشنواره بود.

انتهای پیام 

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 29934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =