بازسازی و تعمیر هشتاد سرپناه ایستگاه اتوبوس در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و تمیزی و نظافت اتوبوس‌ها؛ با بازسازی و تعمیر سرپناه‌های هشتاد ایستگاه اتوبوس طی سه ماهه پاییز در منطقه ۲۱ توسط عوامل اجرایی معاونت حمل ونقل و ترافیک این منطقه صورت می‌گیرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمدرضا پوریافر" گفت: استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان تهرانی است، همین امر در کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک پایتخت تاثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان؛ تمیزی و نظافت اتوبوس ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس ها و رسیدگی به ایستگاه های اتوبوس و سرپناه آن ها از مهم‌ترین وظایفی است که در دستور کار منطقه۲۱ قرار دارد و با جدیت دنبال می شود.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه سرپناه ایستگاه های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری، نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، افزود: در راستای تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما؛ معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ اقدام به بازسازی و تعمیر هشتاد سرپناه ایستگاه اتوبوس کرده است.

پوریافر با اشاره به اینکه افزایش استقبال شهروندان از ناوگان حمل ونقل عمومی و بهینه سازی ایستگاه های اتوبوس از اولویت های مدیریت شهری است، تاکید کرد: معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ در فواصل زمانی مشخص در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن سازی ایستگاه های بین خطوط است و نصب سیستم روشنایی سولار در داخل ایستگاه های اتوبوس، نظافت، تعمیر پلی کربنات و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه ها از جمله این فعالیت هاست.

انتهای پیام 

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 29937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =