عرضه دست‌آفریده‌های زنان هنرمند محله سنگلج در بوستان دکتر حسابی

شهردار منطقه ۱۲ خبر داد: دست‌آفریده‌های زنان هنرمند محله سنگلج در منطقه ۱۲ به شهروندان عرضه شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری جشنواره‌های پاییزی در این منطقه گفت: زیبایی‌های طبیعی پاییز در کنار آیین و رسوم باستانی ایران در این فصل، ظرفیت بالایی برای ایده‌پردازی هنرمندان خلاق کشورمان ایجاد می‌کند که نمایشگاه «پاییزبرگ» که نخستین‌بار به ابتکار منطقه ۱۲ در میدان مشق این منطقه برگزار شد، از جمله دستاوردهای این ایده‌پردازی‌هاست.

یزدی از برگزاری نمایشگاه یلدابازار و تلفیق آن با نمایشگاه پاییزبرگ در این منطقه خبر داد و افزود: این دو نمایشگاه که در بوستان دکتر حسابی محله سنگلج برپا شده‌اند، با استفاده از جاذبه‌های فصل در کنار هم زیبایی و نشاط دوچندانی ایجاد کرده‌اند که علاقه‌مندان با مراجعه به این مکان می‌توانند از این جاذبه‌ها بهره‌مند شوند.

وی در مورد یلدابازار این بوستان توضیح داد: عرضه دست‌آفریده‌های زنان هنرمند محله سنگلج در بوستان دکتر حسابی در آستانه بلندترین شب سال به همت شهرداری منطقه ۱۲ و انجمن سنگلج، دست‌آفریده‌های زنان محله سنگلج در بوستان دکتر حسابی به نمایش درآمده که خوشبختانه با استقبال پرشور شهروندان روبه‌رو شده است.

شهردار قلب طهران با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ایجاد نشاط محلی، همچنین توانمندسازی و رونق‌گرفتن اشتغال‌های خرد و کسب‌وکارهای خانگی برگزار شده، ادامه داد: نمایشگاه یلدابازار از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه تا پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه در محله سنگلج، بوستان دکتر حسابی در حال برگزاری است.

به گفته یزدی عرضه دست‌آفریده‌های زنان هنرمند محله سنگلج در بوستان دکتر حسابی در این نمایشگاه، بانوان توانمند و کارآفرینان، محصولاتی از قبیل صنایع‌دستی، زیورآلات، گلیم، چرم، معرق، مواد خوراکی بهداشتی و بسته‌بندی شده و... را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 29943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =