اجرای طرح مهر فاطمی در خانه شهید منطقه ۱۵

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۱۵گفت: طرح مهر فاطمی همزمان با ایام فاطمیه در خانه شهید منطقه اجرا شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی پورقاسم  گفت: طرح مهر فاطمی با هدف ترویج فرهنگ و معارف دینی و مذهبی و الگو برداری از سیره فاطمی، تکریم و دلجویی از همسران و والدین مکرم شهدای شهرداری تهران، تقویت روحیه همسران و والدین مکرم شهدای شهرداری تهران و استفاده از این فرصت معنوی در جهت بهره مندی از محضر خانواده معظم شهدا برگزار شد.

او با اشاره به اینکه  در این طرح از خانواده های معظم ۱۴ شهید هشت سال دفاع مقدس شهرداری تهران ساکن در منطقه تجلیل شد افزود: یاد و خاطره شهدا بیان هویت فرهنگی، ایثار و رشادت دینی ماست.

پورقاسم با بیان اینکه خانواده معزز شهداء چشم و چراغ و عزت و آبروی ما هستند، افزود : هرچه داریم بواسطه خون شهدا و فداکاریهای آنان است.

برپایه این گزارش؛ طرح مهر فاطمی با حضور معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۲، مدیر و کارشنا سان اداره ایثارگران منطقه و مسئول ایثارگران سامانه ۲ شرکت واحد اتوبوس رانی در خانه شهید منطقه  برگزار و برنامه هایی روایتگری از دفاع مقدس، روضه خوانی به مناسب ایام فاطمیه و تجلیل از خانواده معظم شهدا در این طرح به اجرادرآمد.

انتهای پیام 

۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 29949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =