جزئیات ریزش ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: خوشبختانه هر سه محبوس زنده از زیر آوار خارج شدند.

به گزارش شهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که در یک ساختمان دوطبقه قدیمی که ظاهراً کارگران در آن مشغول به کار بودند به یکباره هر دو طبقه تخریب شد و اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افراد زیر آوار محبوس هستند.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با ملاحظه شرایط ایمنی عملیات آواربرداری و جستجو را آغاز کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند هر سه نفر را که کاملاً زیر آوار محبوس بودند و از نقاط مختلف دچار مصدومیت و شکستگی شده بودند، خوشبختانه زنده خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند و در ساعت ۱۲:۲۴ عملیات به پاییان رسید.

ملکی در پایان گفت: در بناهای قدیمی تخریب و نوسازی و تعمیرات باید همراه با اتخاذ تمهیدات لازم باشد و خصوصاً در روزهایی که بارندگی است احتمال ریزش این گونه بناها بیشتر است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
کد خبر: 30045

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =