به کارگیری افرادی در پایگاه بلامشخص شهر برای تولید محتوا علیه شورای شهر

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نباید به بهانه افزایش حقوق و دستمزد به کارگیری دیگری داشته باشیم، گفت: فرض کنید در روزنامه همشهری و در پایگاه بلامشخصی همچون شهر، کسانی را بیاوریم که علیه اعضای شورای اسلامی شهر تولید محتوا کنند.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی اقراریان در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی اصلاحیه بودجه سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه نام ما را جزء منتقدین به نحوه بودجه ریزی بنویسند، اظهار کرد: در جداول ارائه شده ردیف ها متداخل است؛ مشخص نیست چه میزان افزایش برای چه ردیفی و برای چه موضوعی مورد نیاز است. باید ذره بین در دست بگیریم و ردیف ها را پیدا کنیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلای شهر تهران با اعلام اینکه به دلیل مصوبه حقوق و دستمزد در کشور، افزایش حقوق و دستمزد را داشته ایم، یادآور شد: اصلاحیه در مورد حقوق و دستمزد منطقی است؛ آن هم اصلاحیه در مورد حقوق و دستمزدی که مشخص است؛ نه اینکه به بهانه افزایش حقوق و دستمزد برویم به کارگیری دیگری داشته باشیم. فرض کنید در روزنامه همشهری و در پایگاه بلامشخصی همچون شهر، کسانی را بیاوریم که علیه اعضای شورای اسلامی شهر تولید محتوا کنند.

وی اضافه کرد: خواهش می کنم به این موضوع توجه کنید که اگر قرار است به روزنامه همشهری کمک کنید بر اساس حقوق مصوب خود و بر مبنای شاخص ها عمل شود.

اقراریان افزود: به من گزارش دادند در سازمان بهشت زهرا (س) فراتر از حقوق و دستمزد، پرداختی دارند؛ مگر می شود خارج از حقوق و دستمزد عمل کرد؟

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه اصلاحیه تنها در مورد حقوق و دستمزد باشد، خاطرنشان کرد: اینگونه نباشد که شهرداری «فاقد» عمل کند و سپس بگوید مجوز را از شورا می گیریم چون کمیسیون برنامه و بودجه از خودمان است.  این اتفاق خوبی نیست و من نسبت به این موضوع منتقدم. شهرداری نباید تصور کند که کمیسیون برنامه و بودجه از خودشان است و مصوبه فاقد عمل کردن را می گیرند.

وی در پایان یادآور شد: پیش از این باید در نظر بگیرند که اصلاحیه بودجه مربوط به مواردی است که در مسیر اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 30055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =