قهرمان مسابقات فوتبال گل کوچک منطقه ۱۵ مشخص شد

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک منطقه در قالب سری مسابقات قهرمان شهر در مجموعه ورزشی شهدای افسریه با حضور ۳۲ تیم‌ منتخب از محلات باب الرضای تهران برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی گفت: مسابقات در دو رده سنی با حضور ۳۲ تیم‌ منتخب از محلات منطقه ۱۵ برگزار و در نهایت تیم محله مطهری در رده جوانان(۱۸ تا ۲۴ سال) و تیم محله ولیعصر ناحیه ۱ در رده بزرگسالان(۲۵ سال به بالا) موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

او ضمن اشاره به کیفیت بالای عملکرد ورزشکاران منطقه ۱۵ در این رویداد ورزشی افزود : سطح بازی این دوره از مسابقات منطقه نشان از استعداد آنها جهت حضور و مشارکت در برنامه های فرهنگی و ورزشی دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه به طرح بهسازی چمن مصنوعی زمین های فوتبال سطح محلات منطقه اشاره کرد و یادآور شد:  تعویض و نوسازی ۶۵۰۰ متر چمن مصنوعی نیز در راستای ارتقای زیرساختهای این ورزش آغاز می شود.

برپایه این گزارش؛ مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال گل کوچک منطقه با حضور مهدی اسمعیلی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی به همراه محمدی مدیر اداره ورزش منطقه ۱۵ و مدیر اجتماعی ناحیه ۵  برگزار و از تیم های برتر با اهداء حکم، مدال و جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام//

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 30072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =