تکمیل۴۲۰طرح نیمه تمام شهرستان‌های غرب استان تهران/اختصاص۲۰۰میلیاردی به طرح‌های عمرانی شهرستان‌ها

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از گام دولت برای تکمیل ۴۲۰ طرح نیمه تمام در شهرستان های غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش شهر، علاءالدین ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره تکمیل طرح‌های نیمه کاره در سطح استان تهران گفت: دولت در تلاش است طرح‌ها و پروژه‌های نیمه کاره در سطح استان تهران را تکمیل کند و در همین راستا طرح های نیمه تمام شهرستان های غرب استان تهران که به تصویب شورای برنامه ریزی رسیده است بالغ بر ۴۲۰ مورد بوده که تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و به اتمام می رسند.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های زیرساختی اعم از حمل و نقل، آموزش، بهداشت و درمان، آبرسانی روستایی، کشاورزی، فرهنگ و امور جوانان است و اعتبارات اولیه آن بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان خواهد بود.

به گفته ازوجی؛ در شهرستان اسلامشهر، ایجاد مترو و ساخت بیمارستان، در شهرستان بهارستان ساخت تصفیه خانه، در شهرستان رباط کریم تکمیل تاسیسات فاضلاب، در شهرستان‌های ملارد و قدس، ایجاد شبکه فاضلاب و آبرسانی، در شهرستان شهریار تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) و طرح آبرسانی، مهمترین طرح های عمرانی استان تهران هستند که دراولویت قرار دارند.

وی تاکید کرد: تمامی شهرستان‌های استان تهران از حداقل اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان از محل مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری بهره‌مند شدند که با تخصیص این اعتبار، طرح‌های عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 30079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =