به دنبال بالاترین تعامل بین شهرداری و مردم هستیم

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ از آمادگی کامل این منطقه برای هرچه‌بهتر اجراشدن طرح من شهردارم خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، محمد جنگروی، مدیر روابط عمومی این منطقه با تأکید بر اهمیت افزایش مشارکت مردمی در تعیین راهبردها و پیاده‌سازی پروژه‌های مدیریت شهری گفت: شهرداری منطقه ۱۲ از همه امکانات و قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود برای کمک به اجرای طرح من شهردارم بهره می‌برد تا این طرح به بهترین نحو به اهداف تعیین‌شده برای آن دست یابد.

جنگروی با اشاره به اینکه نخستین گام‌ها در این راه اطلاع‌رسانی دقیق برای شناساندن آن به شهروندان است، افزود: به همین منظور در این منطقه از همه روش‌های اطلاع‌رسانی نظیر ارسال پیامک، استفاده از ظرفیت حساب‌های کاربری منطقه ۱۲ در پیام‌رسان‌های مختلف، تبلیغات محیطی (نصب بنرهای پرتابلی در معابر و پوستر در ساختمان‌های اداری منطقه)، پخش تراکت و بروشور و... بهره گرفته شده و این اقدامات تا پایان مهلت این طرح ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از آغاز فعالیت نواحی ۶گانه در این زمینه سخن گفت و بیان کرد: از دو روز پیش که اجرای این طرح در شهر تهران آغاز شده، واحدهای اجتماعی و فرهنگی نواحی ۶گانه با دعوت از شهروندان و پرکردن پرسشنامه‌های ویژه این طرح، به‌طور جدی در حال اجرای آن هستند و تاکنون این اقدامات با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبه‌رو بوده است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۱۲ در پایان از اعلام نتایج این طرح با استفاده از جداول و نمودارهای آماری و تحلیل و تفسیر کارشناسی داده‌ها به همراه ارائه مستندات نتایج سخن گفت که این نتایج پس از پایان طرح در قالب بولتن ارائه خواهند شد.

انتهای پیام/

۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 30170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =