مسابقات فوتسال پایتخت به میزبانی منطقه ۱۵ برگزار می‌شود

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۵ از برگزاری مسابقات فوتسال شهر تهران با عنوان «پهلوان میدان» با هدف بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵گفت: مسابقات فوتسال شهر تهران با هدف استفاده بهینه از ظرفیت های موجود در جهت شناسایی و پرورش استعدادهای برتر، توسعه ورزش همگانی و افزایش شور و نشاط در سطح جامعه و اقشار مختلف، ارتقای سطح سلامت جسمی در بین افراد و کمک به بهبود سطح سلامت جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

به گفته او؛ این مسابقات به میزبانی باب الرضای تهران، ۱۵ و ۱۶ دی ماه با هدف گرامیداشت سومین سالگرد عروج ملکوتی شهید حاج قاسم سلیمانی در مجموعه ورزشی شهید بروجردی منطقه برای رده سنی زیر ۱۲ سال برپا می شود.

اسمعیلی در ادامه برنامه های مناسبتی، رویدادها، رقابتهای ورزشی و برنامه های تفریحی _ ورزشی باب الرضای تهران را تشریح کرد و افزود: در بخش رقابتهای ورزشی، مرحله منطقه ای مسابقات «قهرمان شهر آقایان» در رشته های گل کوچک، بسکتبال و والیبال با حضور ورزشکاران نواحی مختلف در رده های سنی برگزار شد و طی رقابتهایی سخت و نفس گیر تیم ها و نفرات برتر برای اعزام به مرحله فرامنطقه ای مشخص شدند.

او با اشاره به برپایی ایستگاه های ورزش شهروندی گفت: علاوه بر برپایی ۳۲ ایستگاه در بخش بانوان و ۱۸ ایستگاه در بخش آقایان، مسابقات درون ایستگاهی در دو رشته آمادگی جسمانی و طناب کشی ویژه بانوان ورزشکار محله رضویه نیز برگزار شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ادامه داد: مسابقات تفریحی ورزشی در رشته پر طرفدار فریزبی، ویژه بانوان ورزشکار ایستگاه های شهروندی در مجموعه ورزشی شهید بروجردی، با هدف افزایش نشاط شهروندان و توسعه ورزش همگانی در بخش تفریحات انجام و نفرات برتر و برگزیده معرفی شدند.

انتهای پیام//

۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 30307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =