شهردار منطقه ۲ با اسقف کلیسای شرق آشوری ایران دیدار کرد

شهردار منطقه۲ به مناسبت فرارسیدن میلاد مبارک حضرت مسیح (ع) و آغاز سال نو مسیحی این مناسبت را فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی مسلمانان و مسیحیان برشمرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی به  مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح  (ع)با حضور در کلیسای تومای رسول محله شهرآرا با عالیجناب اسقف مار نرسای بنیامین ،اسقف کلیسای شرق آشوری ایران و اعضای هیئت مدیره انجمن این کلیسا دیدار و گفتگو کرد.
صالحی دراین دیدار ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به عموم مومنان و به ویژه شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت و تعالی باشد .
شهردار منطقه۲ گفت: به گواه تاریخ، پیروان ادیان مختلف الهی سالهای طولانی در تهران به عنوان پایتخت کشور اسلامی  ، در کنار هم با صلح و دوستی زیسته اند و امروز همچنان این پیوندهای دوستی مستحکم تر از گذشته قابل رویت است. میلاد مبارک حضرت مسیح (ع)، فرصتی دوباره برای تجدید مهربانی و همدلی ما با مسیحیان ایران و جهان است.
وی افزود : سال ۲۰۲۲ میلادی با تمام فراز و نشیب خود، به سر رسید، تا جهانیان، با آغاز سال جدید، به تاسی از آموزه‌های روح‌ بخش عیسی‌ مسیح علیه‌السلام، دل و جان را مهیای پذیرش صلح، نیکی و مهربانی کند .

انتهای پیام

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 30343

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =