اجرای گسترده و همه‌جانبه طرح «من شهردارم» در منطقه ۲۰

شهردار منطقه ۲۰ گفت: طرح "من شهردارم" در همه پرسی انجام شده در محلات منطقه ۲۰، مورد حمایت قرار گرفت و با استقبال خوب شهروندان همراه بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی با بیان اینکه اجرای طرح "من شهردارم" که با مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های محله محور و کمک به پیشرفت شهر مورد تاکید مدیریت ارشد شهری است؛ گفت: تیم های کارشناسی حوزه اجتماعی و فرهنگی نواحی، مدیران محلات و فعالان اجتماعی با حضور در اماکن عمومی و ارتباط چهره به چهره با شهروندان، نسبت به معرفی این طرح و ترغیب آنان به مشارکت در انجام نظرسنجی اقدام می کنند.

ناظم رضوی افزود: طرح مذکور توسط پرسنل شهرداری این منطقه و سراهای محلات و نیروهای جهادی و آموزشگران محیط زیست و پسماند، به صورت میدانی در مساجد، مدارس، تعدادی از کارخانه های صنعتی، پایگاه های بسیج، هیئات مذهبی، مغازه ها، سراهای محلات انجام گرفته و همچنین در حال اجراست.

او یادآور شد: در راستای اجرای این طرح، شهروندان می‌توانند جهت مشارکت در اداره شهر و ارائه نظرات و پیشنهادات خود در اجرای پروژه های سال آتی، از طریق اسکن کد QR یا شماره‌گیری کد دستوری #۳۱۰*۱۳۷* یا با استفاده از لینک manshahrdaram.tehran.ir به بخش نظرسنجی وارد و نظرات خود را ثبت کنند و در پیشرفت محل زندگی خود در منطقه ۲۰ سهیم شوند.

شهردار منطقه اظهار داشت: علاوه بر این نظرسنجی شهروندان می‌توانند با مراجعه به بخش نظرات، طرح‌های پیشنهادی مدنظر خود را ثبت کرده و طرح‌های منتخب که بیشترین آرای مردمی اخذ کنند، اقداماتی برای اولویت‌بندی پروژه‌های سال ۱۴۰۲ منطقه انجام می‌شود.

احمد محمدپور رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ با بیان اینکه در راستای شناساندن رویکردها و کاربردهای من شهردارم، اطلاع رسانی میدانی وسیعی در سطح محلات انجام شده است، گفت: اطلاع رسانی این طرح از طریق فضای مجازی، توزیع پوستر، تراکت و بروشور بین کسبه مراکز تجاری، دانش آموزان و دانشجویان، ادارات و نهادهای سطح منطقه انجام شد.

او با اشاره به اینکه طرح مذکور از ۳ دی ماه آغاز شده و به مدت ۱۲ روز ادامه دارد و مبنای تصویب پروژه های پیشنهادی توسعه محلات توسط شورای اسلامی شهر تهران، به حد نصاب رسیدن اخذ نظرات شهروندان ساکن در محلات است؛ ادامه داد : در همین راستا تاکنون ۶۰ هزار پیامک از سوی شهروندان در این سامانه ثبت شده است.

محمدپور اضافه کرد: در پایان طرح به قید قرعه به تعدادی از شهروندان که در این طرح مشارکت دارند، جوایزی به قید قرعه و با حضور مشارکت کنندگان در طرح اهدا خواهد شد.

انتهای پیام 

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 30348

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =