اجرای پویش "جان فدا" همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان پویش «جان فدا» و با شعار واحد «به نیت حاج قاسم» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل ها افزود : شهید حاج قاسم سلیمانی نامی ماندگار در تاریخ ایران و جهان اسلام و شخصیتی بزرگ است که چه در زمان حیاتش و چه زمان پس از شهادت همه آزادیخواهان عالم از او به نیکی یاد می کنند.

 او در ادامه به تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در باب الرضای شهر تهران پرداخت و افزود: فضاسازی و آذین بندی محل با عنوان «محله زیبای ما»، اجرای سرودهای میدانی، اکران فیلم مستند با موضوع حاج قاسم، برپایی نمایشگاه های هنری، دیدار خانواده معظم شهدا، فراخوان شعر و مشاعره و برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در محلات، برگزاری ایستگاه های فرهنگی به نیت حاج قاسم با اهدای محصولات فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی کودک و نوجوان از قبیل رنگ آمیزی و ساخت جدول و نقاشی بین کودکان و نوجوانان با عنوان پویش سلام حاج قاسم از جمله این برنامه هاست.

شیری افزود: برگزاری مسابقات فوتسال شهر تهران به میزبانی منطقه ۱۵ با عنوان «پهلوان میدان»، مسابقات کتابخوانی، نذر خون، روایت خاطرات، پویش ختم قرآن و زیارت عاشورا، زنگ مقاومت، غبارروبی مزار شهدا و ... از سایر برنامه های این مناسبت خواهد بود.

 او در ادامه به پویش خانوادگی «به نیت حاج قاسم» با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام خیرخواهانه دستگیری از هموطنان و افراد نیازمند در قالب اهدای بسته های کمک معیشتی، تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان، اهدای اسباب بازی، نذر نان، عیادت از بیماران و ... است.

شهردار منطقه با دعوت از اقشار مختلف ساکن در باب الرضای تهران اعم از کارکنان، شهروندان، صنوف، هیات های مذهبی، مساجد، گروه های جهادی و ... در این حرکت خداپسندانه گفت: همه می توانند برای شرکت در این پویش دل نوشته، عکس، صدا و تصویر ویدیویی تهیه کرده و به شماره ۰۹۱۲۷۰۳۱۸۳۰ از طریق پیام رسان "بله" ارسال کنند.

بر پایه این گزارش؛ ویژه برنامه های فرهنگی همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان پویش «جان فدا» و با شعار واحد «به نیت حاج قاسم» در نواحی ۷ گانه تا ۱۷ دی به اجرا درمی آید.

انتهای پیام//

۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 30359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =