فریب‌کاری و سوء‌استفاده از موضوع آلودگی هوا درست نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تیتر یکی از روزنامه ها مبنی بر ضرورت برکناری شهردار تهران از سوی شورا، گفت: فکر می‌کنند ما منتظر بودیم که نظر دهند و شهردار را عوض کنیم. مگر آلودگی هوا فقط برای تهران است؟ این فریب‌کاری و سوء‌استفاده از این موضوع به عقیده من درست نیست.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زمانی می توانیم بهای بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی را ارزان و یا نیم بها کنیم که وسیله ای داشته باشیم تا سوار شویم، اظهار کرد: 10 سال است که اتوبوس خریداری نشده و آنها که خریداری کرده ایم نیز خوابیده است و امروز اظهار نظر در این خصوص کار فریبکارانه ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به اصلاح طلبان تأکید کرد: ما نمی خواهیم شما و ما کنیم و بگوییم تقصیر ماست یا تقصیر شما. مساله جان مردم است اما به جای آلودگی هوا، آلودگی سیاسی گرفته ایم.

وی ادامه داد: ما سالهای گذشته مقدار افزایش بلیت مترو را بسیار کم در نظر گرفتیم. زمانی بهای بلیت 65 تومان بود و می خواستیم به 70 تومان افزایش دهیم و شورای دوم موافقت نمی کرد تا مردم راحت تر بتوانند سوار اتوبوس و مترو شوند.

چمران در خصوص تیتر یکی از روزنامه ها مبنی بر ضرورت برکناری شهردار تهران از سوی شورا، یادآور شد: این موضوع را پیشنهاد دادند و فکر می کنند ما منتظر بودیم که نظر دهند و شهردار را عوض کنیم؛ پس آلودگی هوای دیگر شهرها را چه کار کنیم؟ این فریب کاری و سوء استفاده از این موضوع به عقیده من درست نیست و نباید این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 30397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =