هیات مدیره سازمان فاوا تکمیل شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حالا که با تشکیل سازمان فناوری‌های نوین مخالفت شده، هیات مدیره سازمان فاوا را تکمیل، نیروها را حفظ و بودجه سازمان را واگذار کنید.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در یکصد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از سازمان فاوا در شنبه دو هفته قبل اظهار کرد: پیش از این من هشدار دادم که سازمان فناوری های نوین به تضعیف یک سازمان قدیمی، سرمایه تخصصی شهرداری تهران و زیرساخت های فناوری شهرداری منجر نشود، اما این اتفاق افتاد و سازمان فاوا که من در شنبه دو هفته قبل دیدم با سازمانی که ما در سال ۹۶ دیده بودیم کیلومترها فاصله گرفته و عقب افتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اساسنامه سازمان فناوری های نوین که هنوز تشکیل نشده بود، از سوی وزارت کشور رد شد؛ ما ایراداتی را در خصوص اساسنامه گفتیم، اما مصلحت دیدند سازمان را تشکیل دهند، اما با همین استدلال‌ها وزارت کشور با سازمان مخالفت کردند.

وی با تأکید بر اینکه ای کاش عجله نمی کردند و اجازه می دادند که اساسنامه تصویب شود بعد توجه به سازمان فاوا را کنار بگذارند، یادآور شد: سازمان فناوری اطلاعات ۵۰ سال در شهرداری قدمت دارد، اما هنوز هیات مدیره کامل نشده، بودجه آن واگذار نشده و سامانه تهران من از این سازمان جدا شده به امید اینکه به سازمان فناوری های نوین ملحق شود؛ همچنین  بخشی از نیروها جدا و به سازمان دیگری منتقل شدند و بیکار رها شده اند.

امانی همچنین تصریح کرد: ما این موارد را تجربه کرده و برای دلسوزی این صحبت ها را مطرح کرده بودیم و امروز نیز می می خواهیم کاری کنند که فاوا بیش از این تضعیف نشود.

وی با بیان اینکه ۱۸ نفر تنها از یک معاونت جدا شدند و امروز نیز شاهد جدا شدن نیروها از سازمان فاوا هستیم، یادآور شد: حالا که با تشکیل سازمان فناوری های نوین مخالفت شده هیا ت مدیره سازمان فاوا را تکمیل، نیروها را حفظ و بودجه سازمان را واگذار کنید.

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 30400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =