آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن تهران/مشکل ایمنی ورزشگاه آزادی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مشکلات ناظر بر ایمنی ورزشگاه آزادی، مربوط به مقاومت‌سازه‌ای است، گفت: مالکان حدود ۱۰ مورد از ساختمان‌های ناایمن برای ایمن‌سازی پای کار آمده‌اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به وضعیت ایمنی ورزشگاه آزادی گفت: مسائل و مشکلات ناظر بر ایمنی ورزشگاه آزادی ارتباطی با سازمان آتش‌نشانی تهران ندارد بلکه به نظام مهندسی بازمی‌گردد و صحبت‌ها در خصوص مقاومت‌سازه‌ای است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران همچنین در خصوص آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: بارها اعلام شده است که در شهر تهران ۱۲۹ ساختمان پرخطر وجود داشته که با پیگیری‌های آتش‌نشانی و شهرداری تهران با مالکان ۷۰ مورد از این ساختمان‌ها با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط از جمله دستگاه قضائی جلساتی برگزار شد و تاکنون مالکان حدود ۱۰ مورد از این ساختمان‌ها پای کار آمدند و برای ایمن‌سازی اقدام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال مابقی مالکان نیز پای کار آیند و برای تشکیل پرونده و ایمن‌سازی اقدام کنند؛ چرا که پس از پایان فرصت تعیین شده برای ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن، اختیار کار با دستگاه قضائی خواهد بود و پیگیری‌ها از سوی قوه قضائیه انجام خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 30426

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =