«من_شهردارم»، پویشی برای بهره‌گیری از نظرات شهروندان است

شهردار منطقه ۳ گفت: ۱۰۵ پروژه عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی پیشنهادی منطقه ۳ برای سال ۱۴۰۲ جهت اعلام نظر و اولویت بندی شهروندان با پلتفرم های مختلف در سامانه manshahrdaram.tehran.ir به نظرسنجی گذاشته شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۳، حمید جوانی شهردار منطقه گفت:پس از ابلاغ دستورالعمل پویش #من_شهردارم، ضمن برگزاری جلسات هماهنگی با حضور معاونین، شهرداران نواحی و نخبگان محلات اقدامات قابل انجام تعیین و وظایف بخشهای مختلف ابلاغ گردید.  
جوانی اظهار داشت :اکران گسترده تبلیغات محیطی در ساختمان های اداری، معابر و مکانهای عمومی جهت بیان اهداف طرح، زمانبندی و نحوه مشارکت شهروندان صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۳ اضافه کرد :با استفاده از ظرفیت آموزشیاران محیط زیست و بازیافت، مدیران و کارشناسان اجتماعی نواحی و کارشناسان خانه های سلامت بعنوان پرسشگران طرح در محل های پرجمعیت سطح منطقه همچون میادین اصلی، پایانه ها، ایستگاه های مترو، بوستان ها، میادین میوه و تره بار، مراکز اداری، مساجد، مدارس و ... نظرات شهروندان بصورت چهره به چهره در حال جمع آوری می باشد.
جوانی اشاره کرد :همچنین اطلاع رسانی برای همکاران و خانواده محترم شهرداری با قراردادن لینک نظر سنجی در صفحات و سامانه های مختلف و پیامک های اطلاع رسانی به عنوان شهروندان نخبه و متخصص در مدیریت شهری صورت پذیرفته است.
جوانی در پایان عنوان کرد :  امید است با اجرای این طرح و مشارکت حداکثری شهروندان نیازهای اولویت دار محلات احصا گردد تا در سال پیش رو با اجرای پروژه های مشخص شده خدمات شهری به نحو مطلوب تر و بر اساس نیاز محلات به شهروندان ارائه گردد.
انتهای پیام 

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 30452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =