آلودگی هوای پایتخت ادامه دارد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد ۱۴۱ قرار دارد و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

به گزارش خبرنگار شهر، آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می دهد که پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته هوای ناسالم را تجربه کرده و شاخص آلودگی هوا روی عدد ۱۶۰ قرار داشته و صبح امروز با کاهش غلظت آلاینده ها، شاخص روی عدد ۱۴۱ قرار دارد.

با توجه به هوای ناسالم تهران برای گروه های حساس توصیه می شود که کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی از فعالیت سنگین و طولانی خارج از منزل خودداری کنند.

گفتنی است امروز با توجه به کاهش غلظت آلاینده ها و بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، کلاس های درس در مدارس تهران به صورت حضوری برگزار شد.

بر اساس جداول و آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلودگی هوا فردا نیز در پایتخت ادامه خواهد یافت.

آمار مقایسه ای شرکت کنترل کیفیت هوا نشان می دهد که تهران در سال جاری ۲ روز هوای پاک، ۱۴۸ روز هوای قابل قبول، ۱۱۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۲۳ روز هوای ناسالم، ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز خطرناک را تجربه کرده و این در حالی‌ست که تعداد روزهای پاک سال قبل ۲ روز، هوای قابل قبول ۲۰۳ روز، هوای ناسالم برای گروه های حساس۸۱ روز، هوای ناسالم ۶ روز و آمار روزها با هوای بسیار ناسالم و خطرناک، صفر بوده است.

انتهای پیام/

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 30544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =