پایانه تاکسیرانی سازمان آب ساماندهی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲ گفت: طرح ساماندهی پایانه تاکسیرانی سازمان آب با هدف تامین رفاه شهروندان و رانندگان اجرا می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد حسین کریمی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه گفت: پایانه های حمل و نقل عمومی  یکی از مراکز مهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از فضاهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند و بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، پایانه ها باید از لحاظ بهداشتی، رفاهی و ایمنی و امنیت ازکیفیت مطلوبی برخوردار باشند.
وی  افزود :پس از بازنگری و بررسی وضعیت موجود پایانه ها  و شناسایی نواقص ومشکلات ،برنامه ریزی در جهت  بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات در  پایانه ها در دستورکار قرارگرفت.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه  ۲ گفت: با توجه به قرار داشتن پایانه سازمان آب در محدوده خیابان اشرفی اصفهانی و جابه‌جایی تعداد زیادی مسافر از این مکان به بخش‌های مختلف شهر، این پایانه نیاز به ساماندهی دارد و بر همین اساس طرحی در اداره کل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهر تهران مطرح و به تأیید رسید.
وی با بیان اینکه ۱۰ خط تاکسیرانی و ۵۰۰ تاکسی در این پایانه فعالیت دارد، افزود: در این طرح احداث نمازخانه  و اتاق اداری وهمچنین ساماندهی سکوها متناسب با استانداردهای لازم با هدف  ارتقای رفاه  رانندگان وشهروندان پیش بینی شده است .
وی مسقف کردن پایانه  را از دیگر اقدامات پیش بینی شده  برشمرد و افزود: دراجرای این طرح از نوعی سیستم پوشش دهی استفاده می‌شود که علاوه برجلوگیری از انعکاس نورخورشید وسرما موجب زیبایی نمای پایانه را نیز فراهم می‌کند.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: به منظور تامین رضایت شهروندان ومسافران بهسازی سرویس بهداشتی  و مناسب سازی سرویس ها برای افراد کم توان جسمی  دردستور کار قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت سرویس دهی مناسب به شهروندان وبهبود خدمات رسانی این پایانه ؛لاین اختصاصی اتوبوس نیز در این پایانه پیش بینی شده است که درصورت ازدحام مسافر، از طریق اتوبوس کمکی جا به جایی شهروندان انجام شود.

انتهای پیام

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 30566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =