نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی و ثروت یک سازمان محسوب می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در جریان بازدید از نمایشگاه تخصصی "روایت تحول گزینش شهرداری تهران در مکتب حاج قاسم" گفت: گزینش افراد کارآمد و لایق مهمترین رکن نیروی انسانی سازمان شهرداری تهران است و نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی و ثروت یک سازمان محسوب می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی همزمان با فرارسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تنقیح نهاد گزینش کشور و همچنین گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی به بازدید از نمایشگاه تخصصی "روایت تحول گزینش شهرداری تهران در مکتب حاج قاسم" پرداخت.

وی در این بازدید که با همراهی مدیران کل و مدیران واحدهای مستقل حوزه معاونت شهرسازی و معماری صورت گرفت، ضمن قدردانی از مدیرعامل گزینش شهرداری تهران و همکاران ایشان برای برگزاری این نمایشگاه، بزرگداشت مقام والای انسانی و معرفتی شهید والامقام سردار سلیمانی را اقدامی ارزشمند دانست.

صارمی با تاکید بر اینکه افرادی که در یک سازمان مشغول به کار می شوند باید به اهداف سازمانی پایبند باشند، اظهار داشت: گزینش افراد کارآمد و لایق مهمترین رکن نیروی انسانی سازمان شهرداری تهران است و نیروی انسانی ارزشمندترین دارایی و ثروت یک سازمان محسوب می شود.

معاون شهردار تهران درخصوص هوشمند سازی امور و فرایندها، گفت: اینکه ما روز به روز به تکنولوژی های جدید دست پیدا می کنیم، اتفاق خوبی است اما آنچه اهمیت دارد، توانایی استفاده مناسب از این دانش و تکنولوژی برای تسهیل در امور است. در گزارشی که امروز در این نمایشگاه ارائه شد، مشاهده کردیم که هوشمندسازی برخی فرایندها موجب کاهش خطا و تسریع کارها شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که مسئله گزینش اولیه و انتخاب افراد لایق و توانمند برای سازمان مرحله اول است و توانمند سازی کارکنان در طول خدمت آن ها مرحله ای دیگر. بدین ترتیب گزینش با شناسایی نقاط قوت و ضعف کارکنان می تواند قرارگیری آنان در جایگاه مناسب کمک کند تا موجب ارتقاء سازمان شوند.

انتهای پیام 

۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 30569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =