آلودگی هوا موضوعی در سطح ملی است، نباید سیاسی شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وضعیت آلودگی هوا شایسته مردم تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام نیست و همه باید پاسخگو باشند؛ هیچ‌کسی نباید تقصیر را بر گردن مسئولی دیگر بیاندازد و او را پاسخگو قرار دهد.

نرجس سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار شهر، با تاکید بر اینکه موضوع آلودگی هوا بحث کلان است، یادآور شد: بهتر بود رسانه هایی که با بی انصافی به دنبال متهم می گردند، حرفه‌ای پیش می‌رفتند و اهمیت مساله را در نظر می‌گرفتند. بهتر بود به عنوان مثال دستگاه‌های مرتبط را بسیج می‌کردند نه آنکه موضوع را سیاسی کنند.

وی با اعلام اینکه ۲۶ دستگاه در آلودگی هوا دخیل هستند، تصریح کرد: این وضعیت شایسته مردم تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام نیست و همه باید پاسخگو باشند؛ هیچ‌کسی نباید تقصیر را بر گردن مسئولی دیگر بیاندازد و او را پاسخگو بداند.

سلیمانی با بیان اینکه در سطح ملی باید در خصوص آلودگی هوا پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در موضوع آلودگی هوا، تنها صحبت از پایتخت نیست بلکه شهرهای بزرگ نیز درگیر آن هستند. آلودگی هوا در تهران به دلیل بزرگ بودن، جمعیت زیاد و  اهمیت خاصی که دارد، پررنگ تر است اما شهرهای دیگر نیز به آلودگی دچار هستند.

وی ادامه داد: در شان مردم نیست که در کنار برخی مشکلاتی که تحمل می‌کنند با آلودگی نیز درگیر باشند. حتما باید رسیدگی صورت بگیرد که این وظیفه تمام دستگاه‌های مرتبط است.

انتهای پیام/

۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 30611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =