مدارس منتخب منطقه۲ صاحب شهردار شدند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: با هدف ارتقای مشارکت های اجتماعی موثر در بین دانش آموزان، بیست و دومین دوره انتخابات شهردار مدرسه "با شعار مشق مشارکت و همدلی" در ۲۲ مدرسه اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای گفت: طرح شهردار مدرسه با مشارکت آموزش و پرورش و با هدف یادگیری کار گروهی و مشارکت جمعی دانش آموزان و آشنایی آنها با وظایف شهرداری و چگونگی مدیریت در منطقه اجراشد.

وی گفت: بیست و دومین انتخابات شهردار مدرسه "با شعار مشق مشارکت و همدلی" دربیست مدرسه مقطع اول و دوم متوسطه وهمچنین دو مدرسه مقطع ابتدایی در محلات کم برخوردار آغاز و شهرداران مدرسه با رای مستقیم دانش آموزان به مدت یکسال تحصیلی انتخاب شدند .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ درادامه به  مشارکت  بیش از ده هزار دانش آموز درانتخابات اشاره کرد و گفت: آشنا شدن دانش آموزان با حقوق و وظایف شهروندی ، تصمیم گیری جمعی ، تقویت حس مسئولیت پذیری ، مفهوم انتخابات و بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان و… از اهداف مهم اجرای  طرح شهردار مدرسه است.

وی افزود :شهردار مدرسه ضمن معرفی خود و اعلام برنامه هایشان با دعوت از سایر دانش آموزان جهت مشارکت پذیری، تعهد و همراهی برای اداره بهتر مدرسه و شهر؛ فرصت های مناسب و لازم را به عنوان همیاران شهرداری در راستای حس مسئولیت پذیری، برنامه ریزی، حل مسائل و مشکلات محله-مدرسه تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 30702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =