همکاری کانون‌های نوجوانان منطقه ۱۲ برای برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از مشارکت کانون‌های نوجوان این منطقه در ویژه‌برنامه «نامه‌ای به آسمان» خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به ویژه‌برنامه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به نام «نامه‌ای به آسمان» گفت: عصر روز گذشته، یک‌شنبه، ۱۸ دی‌ماه، کانون‌های نوجوان منطقه ۱۲ در این ویژه‌برنامه که توسط اداره محترم کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران به اجرا درآمد، شرکت کردند.

ساداتی دل‌نوشته‌هایی را که با زبان کودکانه در این ویژه‌برنامه تولید شده، محتوایی ارزشمند دانست و گفت: این دل‌نوشته‌ها سبب می‌شود کودکان با قهرمان ملی-مذهبی خود بیشتر آشنا شوند و با آن انس بگیرند و به این ترتیب عشق به میهن و ارزش‌های انقلابی در آنها پرورش خواهد یافت.

گفتنی است در این ویژه‌برنامه در حرکتی نمادین نامه‌ها و دل‌نوشته‌های نوجوانان با اتصال به بادکنک منقش به لوگوی «جان فدا» به آسمان فرستاده شد.

در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی تدارک دیده شده بود که غرفه‌هایی با محوریت جهاد تببین شامل گام دوم نسل چهارم، حاج قاسم و نوجوانان، عکس یادگاری با قهرمانان وطن که دربرگیرنده ماکت‌هایی از شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع وطن و ایران‌نوشت بود، در آن وجود داشت.

انتهای پیام/

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 30714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =