ادامه عملیات بهسازی و مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های منطقه ۱۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷ گفت: در راستای افزایش ایمنی، آرامش بیشتر، تسهیل در عبور و مرور شهروندان به ویژه توانیابان، عملیات مرمت و مناسب سازی معابر و بوستان ها در حال اجرا است.

ادامه عملیات بهسازی و مناسب‌سازی معابر و بوستان‌های منطقه ۱۷به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک معاون فنی و عمرانی با اشاره به ادامه عملیات بهسازی و مناسب سازی معابر و بوستان های سطح منطقه، گفت: فراهم ساختن محیط مناسب شهری و ایمن و قابل دسترس برای همه شهروندان و از جمله توانیابان یکی از اهداف اصلی مدیریت شهری است.

وی افزود: در همین راستا، شهرداری منطقه به منظور بهره مندی برابر همه شهروندان از فضای شهری و جلب رضایت آنها، طرح مناسب سازی را در سه حوزه عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در دستور کار خود قرار داده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه تصریح کرد: در حوزه فنی و عمرانی چندین اکیپ مناسب سازی به کار گرفته شده که در سه بخش معابر، بوستان ها و ساختمان های عمومی مثل ساختمان های اداری و فرهنگی همچون سرای محلات، مراکز درمانی و خانه های سلامت به صورت ویژه فعالیت دارند.

ترک اظهار کرد: پس از اتمام عملیات مناسب سازی بوستان های فریناز و گلناز، در حال حاضر بوستان عترت (بهاران)، بوستان آل احمد در خیابان پیغمبری و بوستان سایه سار در خیابان ابوذر در دستور کار مناسب سازی قرار گرفت و اجرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش مناسب سازی معابر نیز، مرمت و بازسازی پیاده روهای خیابان مهدوی به پایان رسیده و مرمت پیاده روهای خیابان امین الملک و بزرگراه چراغی آغاز شده و در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 30750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =