شهری انسان محور است که خدماتش شایسته همه اقشار جامعه باشد 

جلسه کمیته مناسب سازی با حضور شهردار، معاونین و مدیران منطقه ۱۹، نمایندگان کمیته مناسب سازی شهرداری تهران و دبیر کانون افراد دارای معلولیت برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه شهری انسان محور است که خدماتش شایسته همه اقشار جامعه باشد افزود: تلاش کنیم در اجرای پروژه ها چارچوب های استاندارد مناسب سازی و Hse به صورت خاص با جدیت، دقت و نظارت هرچه بیشتر انجام شود زیرا این مهم به لحاظ حرفه ای در محل عبور و مرور شهروندان و خودمان موثر خواهد بود.
او  بیان کرد: در پروژه های محلی احداث پیادرو، مناسب سازی استاندارد آنها با نظارت هرچه بیشتر صورت پذیرد تا علاوه بر تسهیل در رفت و آمد، کیفیت معابر از لحاظ جدارها وکف سازی افزایش یابد.
به گفته این مسئول همسطح سازی در ابتدا، انتها و طول مسیر اولویت مناسب سازی است و در نگهداشت زیر ساخت های شهری مسائل فنی رصد و در صورت نیاز عملیات احداثی، مرمتی و بازسازی انجام شود.
فرهادی با اشاره به اینکه این منطقه در بحث مناسب سازی ناحیه یک و دو نیازمند پیاده رو سازی استاندارد و در سه ناحیه دیگر نیازمند شکل گیری بلوک های شهری است خاطر نشان کرد: در صدور مجوزهای ساخت و ساز رعایت قوانین و مقررات براساس استانداردهای دقیق انجام و به رعایت بر و کف و ثبت آن در در سامانه توجه ویژه و در صورت عدم رعایت استانداردها به نفع منافع عمومی برخورد های قانونی انجام شود.

براساس این گزارش، نمایندگان کمیته مناسب سازی شهرداری تهران از عملکرد منطقه ۱۹ در مناسب سازی معابر مطالبی را ارائه کردند

انتهای پیام
 

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 30802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =