کمبود شن و نمک در سایت‌های برف‌روبی منطقه یک وجود ندارد/ آمادگی برای بارش در ساعات آتی داریم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک آخرین وضعیت این منطقه در مورد برف‌روبی و آمادگی برای بارش‌های ساعات آینده را تشریح کرد.

حمید مهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار شهر درباره اقدامات شهرداری این منطقه برای برف روبی و روان سازی ترافیک پس از بارش برفی که از شب گذشته آغاز شده، اظهار کرد: پس از شروع بارش برف، از ساعات آغازین بامداد چهارشنبه، عوامل خدمات شهری منطقه را با تمام توان در نقاط مختلف مستقر کردیم و با وجود اینکه بارش سنگین ترین برف را طی چند سال گذشته پشت سر می گذاریم، اما هیچ مشکلی نداشتیم و وضعیت ترافیک در منطقه روان بود و در محورهایی مانند اتوبان ارتش و گردنه قوچک که برف‌گیرتر هستند نیز مشکلی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه برف روبی ها به صورت کامل در منطقه انجام شده است، افزود: طبق پیش بینی ها بارش برف تا حدود ساعت ۱۱ امشب ادامه خواهد داشت و در مقطع دوم در برخی از ساعات فردا نیز شاهد بارش برف در منطقه یک خواهیم بود، اما عوامل خدمات شهری همچنان در منطقه مستقر خواهند بود و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.

مهری درباره آخرین وضعیت سایت های منطقه در بحث شن و نمک توضیح داد: در برخی از سایت های منطقه از نظر شن و نمک کمبود وجود داشت که البته تجهیز شدند و در حال حاضر هیچ کمبودی در این‌ زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
کد خبر: 30816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =