۶ سایت برف‌روبی منطقه ۱۹ آماده خدمت‌رسانی است

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آماده باش نیروها و تجهیزات ۶ سایت برف روبی در نواحی پنجگانه و بزرگراه های این منطقه افزود: ستاد برف روبی شهرداری منطقه ۱۹ با تجهیز ماشین آلات مکانیزه و دپوی شن مخصوص در معابر شهری آماده خدمات رسانی شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: همزمان با آغاز بارش برف، علاوه بر یک ایستگاه و سایت مرکزی ستاد برف روبی در راستگرد آزادگان ضلع جنوب جنب واحد موتوری سنگین  ۵ ایستگاه و سایت برف روبی در نواحی ۵ گانه منطقه استقرار یافته اند.

او با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت : استقرارستادهای برف روبی در نواحی پنجگانه به آدرس ناحیه یک پشت ساختمان ناحیه زیر پل شهید لطیفی، ناحیه دو : بزرگراه شهید کاظمی زیر پل شقایق جنوب به شمال، ناحیه سه : بزرگراه شهید کاظمی شمال به جنوب، ناحیه چهار: روستای پلائین پشت ساختمان ناحیه، ناحیه پنج : انتهای بزرگراه هاشمی زیر پل شهید صالحی از جمله اقدامات اجرایی این طرح است.

شهردار منطقه به استقرار ۴۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک در سایت مرکزی منطقه اشاره کرد و گفت:حدود ۲۰ تن شن و ۵ تن نمک و یک دستگاه خاور برف روبی در سایت های فرعی تعبیه شده است؛ ضمن اینکه ۵۰ نقطه پالت ویژه شن دررمپ و لوپ پل‌های سواره رو اعم از پل های شهید کاظمی، شقایق، شهید لطیفی، شهید محمدزاده، برادران شهید اشکذری و ... از جمله مکان های عمومی هستند که در کنار آنها مخازن شن قرار می گیرد.

این مسئول با تعریف محدوده فعالیت برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روبی بر تلاش به منظور سهولت تردد شهروندان در روزهای برفی و بارندگی تاکید و خاطر نشان کرد: تجهیزات ستاد برف روبی اعم از ۸ دستگاه کامیون،۲ دستگاه لودر،۲ دستگاه بابکت، یک دستگاه گریدر،۲ دستگاه جرثقیل،۵ دستگاه خاوربه صورت آماده باش هستند.

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 30830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =