شهرداری تهران در رعایت بخشنامه "ضوابط مصرف انرژی در ساختمان ها" پیشقدم است

در راستای اجرای دستور معاون مالی و اقتصاد شهری درخصوص کاهش مصرف انرژی و رعایت بخشنامه ابلاغی دولت در ساختمان های مرکزی و ستادی شهرداری تهران، اقدامات لازم انجام شده و نظارت مستمر بر موضوع در دستور کار قرار دارد.

به گزارش شهر و به نقل از اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران؛ در راستای اجرای دستور معاون مالی و اقتصاد شهری در خصوص کاهش مصرف انرژی و رعایت بخشنامه ابلاغی دولت در ساختمان های مرکزی و ستادی شهرداری تهران ، اقدامات لازم انجام شده و نظارت مستمر بر موضوع در دستور کار قرار دارد.

محمودی آشتیانی مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران در این باره گفت: علیرغم قطع گاز ۱۶۲۸ اداره و سازمان دولتی و عمومی ،که در گزارش رسمی رسانه ملی اعلام شد، هیچ یک از ساختمان های مرکزی و ستادی شهرداری در این لیست قرار ندارند و جریان عادی فعالیت و خدمت رسانی ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی شهرداری تهران در ادامه صحبت های خود از اخذ گواهی استاندارد برای موتورخانه ساختمان های ستادی و شهرداری خبر داد که نقش موثری در کاهش مصرف انرژی دارد.

وی اضافه کرد: نظارت بر رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه ، خاموش کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری و روزهای تعطیل و سایر اقدامات لازم توسط مسئولین ساختمان های شهرداری به صورت جدی پیگیری می شود.

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
کد خبر: 30833

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =