صدور هشدار سطح نارنجی برای شهر تهران

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای امروز و فردا خبر داد و گفت: دما برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.

به گزارش شهر، پدرام قودجانی رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهر تهران در روز جاری و فردا گفت: از بعد از ظهر امروز و صبح فردا شاهد بارش برف در سطح شهر تهران خواهیم بود که بیشتر با رویکرد مناطق شمالی شهر تهران است.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران خاطرنشان کرد: پیش از این، هشداری که صادر شده بود، سطح زرد بود اما با توجه به رصدهای انجام شده، سطح این هشدار از زرد به نارنجی تغییر پیدا کرد.

وی با بیان اینکه در ارتفاعات لغزندگی سطوح، کولاک همراه با کاهش دید را خواهیم داشت، گفت: از شهروندان می‌خواهیم تجهیزات مناسب سفر را همراه داشته باشند و در مصرف سوخت مدیریت لازم را اعمال کنند.

قودجانی خاطرنشان کرد: در حوزه شهرداری تهران و ستاد برف‌ روبی و حوزه‌های خدمات شهری این هشدار اعلام شده تا مشکلی نداشته باشیم.

رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران عنوان کرد: پیش بینی باد شدیدی برای این دور روز نداریم و بیشترین پدیده، برودت دما است و برای فردا احتمالاً تا منفی چهار خواهد رسید.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 30894

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =